Už ką būsite atsakingas (-a)?
- Rengsite dokumentus, prisidėsite prie įstaigos dokumentų valdymo sistemos tobulinimo;
- Padėsite įmonės vadovui kasdienėje veikloje: organizuosite susitikimus, valdysite el. laiškų, skambučių srautą, DVS sistemą „Avilys“;
- Rengsite ir administruosite personalo dokumentus;
- Vykdysite įstaigos vadovo pavestas užduotis;
- Bendrausite su įmonės partneriais, priimsite svečius, prireikus padėsite ar pavaduosite kitus darbuotojus;
- Padėsite organizuoti darbuotojų atrankas.
Ko tikimės iš Jūsų?
- Turite panašaus darbo patirties;
- Išmanote LR įstatymus;
- Turite patirties personalo dokumentų valdymo, administravimo srityse;
- Esate įgijęs (-usi) aukštesnįjį arba aukštąjį išsilavinimą;
- Puikiai išmanote lietuvių kalbos taisykles ir raštvedybos reikalavimus;
- Turite dokumentų valdymo žinių;
- Mokate anglų ir rusų kalbas;
- Puikiai dirbate kompiuteriu („MS Windows“, „MS Office“ ir kt.);
- Išmanote darbo etiketą ir protokolą;
- Esate komunikabilus (-i), efektyviai planuojate savo veiklą ir turite organizacinių įgūdžių;
- Pasižymite sumanumu, iniciatyvumu, punktualumu, atidumu, kruopštumu, atsakingumu.
Kodėl turėtumėte pasirinkti mus?
- Turėsite galimybę tobulėti administracijos ir personalo valdymo srityse bei plėsti žinias;
- Būsite energingos, inovatyvios, dinamiškos komandos nariu (-e);
Pateikdami savo gyvenimo aprašymą (CV) ir/ar motyvacinį laišką, kandidatas išreiškia savo sutikimą dėl jo gyvenimo aprašyme (CV) ir/ar motyvaciniame laiške pateiktų asmens duomenų tvarkymo.
Su pretendentais įstaiga susisieks asmeniškai.
Savo gyvenimo aprašymą ir/ar motyvacinį laišką siųskite el.paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį. iki balandžio 18 d. su prierašu PERSONALO SPECIALISTAS - ADMINISTRATORIUS (-Ė)